State TRACK!

Hej! Jag är verkligen skitdålig på att uppdatera, haha. Jag har i alla fall lagt upp bilder på facebook hela tiden, men jag ska beskriva vad jag gjort här. Det största som hänt på sistone är nog State Track! Det är den största friidrottstävlingen i Nebraska. Vi har haft friidrottstävlingar varje vecka där olika skolor tävlar mot varandra. Det är alltså inte som hemma då man är med i olika föreningar. Dom bästa går vidare till en tävling kallat State Track där high-schoolers från hela Nebraska tävlar. Alla stater i USA har state track. I vår skola gick Jack vidare i the 2-mile (3200m) och Kaitlin i tresteg, och vårt 4x400meters-stafettlag som jag var med i. Det var skitcoolt att vara med och tävla! Mycket folk, vilket ökade pressen ganska mycket, och så ville vi slå skolrekordet. Vi var såå nervösa.

Kaitlin, Sydney, jag och Taylor :) Vårt 4x400-meterslag.

Mycket folk..

Haha fräsch bild. Man kan inte se dom andra, men dom är bakom mig. Jag startade i vår stafett och kom in först :D Men sen var det en tjej från ett annat lag som sprang in i Taylor, vår tredje tjej, så vårt lag kom efter.. vi var SÅ nära att slå skolrekordet! Så det var väldigt synd.. vi var besvikna och det andra laget borde ha blivit diskvalificerade, men sånt händer.  

Vi kom 9:a av dom 16 bästa lagen i Nebraska. Trots the accident tycker jag vi var skitduktiga. Hur jobbigt track (friidrott) än var så kommer jag sakna det :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow va coolt att du va med Stine! Och du ser såå proffsig ut! :D <3

2011-05-24 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0