St. Patrick's Day!

Tjolla!
Det ar sa mycket pa gang har att jag inte kan skriva om allt. Ska lagga upp bilder fran Kalifornien och Florida-resan!
Igar var det St. Patrick's Day, det vill saga man firar en irlandsk holiday. Fast det ar bara en tradition for 21+are att dricka pa krogen verkar det som, haha. Jag spenderade dan med Robyn i alla fall. Vi var lediga fran skolan, sa vi kladde oss i gront for Irland, korde till Buffalo Wild Wings (basta restaurangkedjan i Amerika typ), solade for PROM som ar om 2 veckor (!) och gick runt lite i shoppingcentret. Det var en valdigt kul dag. Robyn ar en av mina valdigt bra kompisar har, och jag kan inte ha en trakig stund med denna kvinna =)
Och nu ar det antligen helg! Just nu vantar jag pa min kompis Katy som rakar ha en lektion en fredagkvall.. konstigt, i know. Vi ska ga pa bio, mest for att en kille hon vill fraga till prom jobbar dar haha, men kanske lite for att se om det finns nagon bra film ocksa. Imorrn fyller en kompis, Jon, ar sa jag och Dani ska nog aka dit ett tag. Skont med helg!
Happy St Patrick's Day! :)

Kommentarer
Postat av: mamma Annika

hej hjärtat,

Hur gick daten och har du någon date till din prom? Tusen kramar

mamma

2011-03-21 @ 21:11:24
Postat av: Stine

Hej mammsi,

daten gick bra, det var valdigt amerikanskt haha. Han som jag gick ut med ar min prom date =)

Puss och kram

2011-03-23 @ 04:02:20
Postat av: mamma Annika

Är du något kär då?

2011-03-23 @ 20:40:38
Postat av: mamma Annika

Är du något kär då?

2011-03-23 @ 20:41:48
Postat av: mamma Annika

Sorry, skickade kommentar två gånger:-)

2011-03-23 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0