FRIIDROTT!

Idag var forsta friidrottstraningen. Vi ar skitmanga som ska halla pa med friidrott pa skolan ju :) najs! Sa nu ar det traning varje dag efter skolan tills sasongen tar slut i maj. Forhoppningsvis kommer jag fa tillbaka mina svenska former ocksa, haha. Jag vet inte om ni skulle se mycket skillnad med min kropp om ni sag mig, men jag vet sjalv hur mycket junk jag ater harborta jamfort med hemma sa jag kan se det. Idag varmde vi bara upp och tog en joggingrunda, men tydligen ar traningarna riiktigt jobbiga nar det kommer igang pa riktigt. TRACK <3
Fick min otroligt snygga "banana suit" som alla kallar det. Det har ar alltsa vara friidrotts-overaller. Skitfula. Hahaha. (No offense Hanna, vet att du gillar gula mjukisklader)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Track! <3 Yey! Det gör jag också, dock våran redan hållt på i typ fyra veckor, haha! Men eller hur är det skönt att komma igång igen? Åh, du kommer att vara bäst! :D

2011-03-01 @ 06:52:43
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0