FLORIDA

Hello!
Imorrn (idag egentligen) aker jag till Florida! Gaaah! Sol och varme, ja tack! Ar ganska trott pa vindig, kall Nebraska-vinter nu. Sa ikvall var jag forst pa en dejt med en kille som heter Dylan :) Akta amerikanskt a la bli upphamtad vid dorren och ga ut och ata pa restaurang (dar killen betalar btw), :)
Sen nar jag kom hem skulle jag borja packa och insag att mitt pass var borta! Jag panikletade overallt i flera timmar och hittade det tillslut. Tur det..! Men nu maste jag sova validigt lite innan jag ska upp igen. Ska bli jatteskont med sol och strander! <3
Puss och kram!
Stine

Kommentarer
Postat av: julia

omg!! berätta mer om din dejt a la amerikansk tonårsfilm ;)

2011-03-12 @ 12:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0