SNOW DAY!

Wohoo, idag upplevde jag min första "snow day" här i USA! Det innebär inte bara att det är snö, för det har det vart förut. Det innebär att skolan är inställd på grund av snö. Det roliga är att det bara är typ 10 cm. Hemma tvingas vi liksom ta oss till skolan även om det är 2 meter.

Så, snödagen spenderades med sloobing, ett ord Dani kom på för snö-tubing. Det är skitkul! Man åker badring efter en jeep! Snön dämpar fallet för det mesta, men lite ont gjorde det haha! Sen badade vi bubbelpool, sprang runt i bikini och rullade oss i snön. Galet men otroligt kul. Mr Kasle ringde ikväll och sa att skolan var inställd för imorgon också! Så imorrn ska vi "go sloobing" igen! :D Ha så kul i skolan loooosers! haha skoja =)


Kaitlin, Dani och jag väldigt snyggt uppklädda. Före.
Såhär ser det ut.. såå roligt haha

Det är ingen bra idé att ha mascara när man gör det här

Jag och Kaitlin (och Blue i bakgrunden)

Efter..

Kommentarer
Postat av: Julia

men plutté du e så sööt stine, jag taggar vill ockås prova sloobing ;) här är det typ 9 plus just nu, kl 23:27 på kvällen typ varmt ju för kalla sverigeee :P

2011-01-16 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0