Min sötaste vän Amalia Koch

TACK AMALIA, när jag öppnade paketet sa jag massa gånger "oh my god, oh my god" för mig själv à la American drama queen som jag är. Men jag blev så hiiiiimla glad, typ skrattade för mig själv medans jag insåg att jag har världens sötaste vän. Förutom ett roligt, gulligt brev och en massa gött svenskt godis (det var min favvo-marabou, visste du det mali?) fick jag ett linne med mig och Mali på. Jaoo ni ser ju nedan! Och det var det som gjorde mig så himla glad, det var så personligt och roligt och jag saknar dig amalia!! tack alla ni andra som skickat paket till mig! det gör min dag verkligen! 



absolut!

ps, har klippt lugg igen :)

Kommentarer
Postat av: JK

LUGGEN E TILLBAKS JARRRÅÅÅÅÅ :D snyggt snyggt snyggt! :) <3 saknar dig lilla stinepenis (vaddå internskämt? HAHAHAHA) <3

2011-01-07 @ 00:40:59
Postat av: ellendell

stinefin, jag saknar dej! hoppas du fick mitt kitchiga julkort (fyfan vad det var fult :D) du verkar inte ha det så illa du heller :P det är fortfarande (ska det ALDRIG fixa sej?) ett helvete med franskan ibland... men jag hankar mej fram. det är förövrigt dödsstaff på att inte förlja min blogg, det blir korsförhör när jag kmr hem ;). närrå, men jag följer dina steg på nätet.

<3

2011-01-08 @ 17:28:50
URL: http://ellenavecbaguette.blogg.se/
Postat av: Stine

hihi jaraa den e tillbaks julia!

saknar dig ocksa ellen! jag beeeundrar dej verkligen for att du ar i frankrike, verkligen modig kanin pa dig :) har inte fatt ditt julkort an, men det kommer nog snart och jag har inte pallat blogga eller lasa andras bloggar heller, men jag ar sa nyfiken sa jag ska ta och kolla nu! pusss <3

2011-01-09 @ 09:16:18
Postat av: Julia

Langa din adress i min fb logg, du ska få sverigepoooost från the one and onlyyy :D



/din favvo stalker

2011-01-16 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0