Macbook <3

Jag känner att jag kom hit rätt år! Det här är det första året Louisville ger ut laptops till alla high school-elever, och det är inte vilken shitty gammal laptop som helst, det är en macbook. Gah, jag älskar den. Den är min baby. Vi fick den precis. Skoldagarna går fortare också. Istället för att inte kunna skicka sms (strängare med mobiler här än i Dagy kan jag säga) under lektioner skickar vi meddelanden på skolmailen nu istället. Moahaha.

Well, nu ska jag lägga mig. Klockan är inte ens tio här, men jag ska gå upp fem imorrn bitti för träning på skolan. Som tur är har dom börjat med "komma-igång-för-friidrotts-säsongen"-träningar för dom som inte håller på med någon vintersport. Man kan bara välja mellan basket och brottning över vintern, inget jag gör. Jisses, jag har så himla mycket träningsvärk efter den första träningen igårkväll. Jag visste att jag skulle vara ur form efter att inte ha tränat på två månader, men inte SÅHÄR ur form. Haha. Ah well, suck it up! 


Morgan med sin macibooki

Kommentarer
Postat av: Julia

OMG jag älskaaar min macbook de e legendaryy :D :D men rip, inga mobilder på lektionen? haha dagys elever skulle få panik ;)

2011-01-16 @ 23:26:33
Postat av: Magnus

Hej Stine. Inte lätt att få kontakt med dig inte! Hur som, är allt bra? här hemma löper det på för fullt. Kajsa börjar i Uppsala på läkarlinjen istället för Umeå, Max tar sista terminen på gymnasiet, Phille kämpar på i Franska skolan han med (lite större krav på studier kan man säga :)) och Lovisa börjar bli stor och ska sova första natten i Kajsas gamla rum i natt (engångshändelse med Kajsas Ok förstås!).



Magnus

2011-01-17 @ 18:39:54
Postat av: Filmster

Hej, du har väl inte missat filmbloggen Filmster.se? Där kan du hitta massor av filmtips! Kanske har vi missat något som du skulle vilja ha med? Kommentera vettja...



Bloggen följs lätt via antingen Facebook eller via Bloglovin'! :)

2011-01-17 @ 18:53:18
URL: http://www.filmster.se
Postat av: amanda ~ annasdotter

vill med ha en mackibocki :(

2011-01-17 @ 18:56:54
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0