Bästis i Nebraska <3

Hej! Ylva flög precis tillbaka till Minnesota från Nebraska, hon var här i två dagar! Väldigt kort resa men vi hade såå kul. Hon följde med till min skola idag. Vi garvade så mycket åt att vi kunde prata om alla runt om oss utan att nån fattade, och att ingen ens var diskret med att stirra. Haha. Det var som en repris från när jag började här. Skolan är så liten, så så fort någon ny kommer till skolan är det som en shiny new toy. Jaoo, jag saknar dig redan bästis :) Hoppas jag kan komma upp till Minnesota snart!

 

Vi hade lite kul pa study hall :p


Kommentarer
Postat av: Flyckt

FETTTTTTTTTTTTTTT SNYGGA NI BÅDA ÄR TJEJEEEERRR!!! GRRRRRRRRRRRRRRR VILL TYP HA ER NU!!! :D <3

2011-01-25 @ 18:00:48
Postat av: Beata

Heeej på dej! Veetu ja ska göra om mitt rum lite, och kan inte du typ fota ditt eller danielles rum för de känns som amerikanska rum alltid är så fina, haha.

2011-02-07 @ 16:55:29
Postat av: Stine

joo det kan jag gora! dom har valdigt gulliga rum har =)

2011-02-08 @ 04:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0