Alskar the high school spirit!

Ikvall var sista basketbollmatchen for sasongen, och vi motte vara rivaler Weeping Water. Jag alskar the high school spirit verkligen. Jag kan forsoka beskriva den. Varje kvall innan matcher borjar sjunger nagan nationalsangen i mikrofon, medans alla star med handen pa hjartat och kollar upp pa den amerikanska flaggan. Halva high school ar dar och kollar, vi har en kommentator, cheerleaders som hejar pa med sina pompoms, och i halvlek dansar vart dansteam. I love it! Man traffar ocksa mycket folk fran andra skolor eftersom vi spelar mot nya skolor hela tiden. Onskar svenska skolor kunde ha atminstone en liten del av den spirit dom har har! Jag vet att Dagy hade EN san dag nar jag gick i ettan, nar dom spelade fotbollsmatch i gympasalen. Det var riktigt kul. Men det ar ingenting mot hur det ar har. ps, ska lagga upp bilder fran min kalifornien-resa sa snart som mojligt.

Jag lagger upp dansen vart dansteam visade upp ikvall, dom ar sjukt duktiga! Min vardsyrra ar langst fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0