Snö i Nebraska! (12 nov)

Heey, vet att jag inte uppdaterat på evigheter. Det händer mycket på tre månader! Men just nu vill jag bara uppdatera er om att det snöade för första gången här i Nebraska ikväll. Känns jättekonstigt, jag förknippar Nebraska med extrem hetta, eftersom det var bokstavligt talat bastuvärme när jag kom hit.

Hm aja, nu ska jag chatta lite på Skype med en kompis jag har här, och sen måste jag sova för imorrn ska jag på en amerikansk fotbolls-match! Är skitstort här, är suuuuper-excited! Jag ska gå med Dani, Mike och Eirin!

Puss!! (jag ska försöka uppdatera from now on)

Kommentarer
Postat av: Beata

äntligen en inlägg!!

2010-11-13 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0