Happy Thanksgiving! (25 nov)

Idag är det Thanksgiving! En amerikansk högtid då man är tacksam. Men för dom flesta handlar det mest om mat. Herregud vad mycket mat jag har ätit! Det var som julafton.

 
Så min Thanksgiving-dag började hemma hos Abbie som jag sov över hos igårnatt. We had a blast :) jag vaknade av ett gulligt "happy thanksgiving-sms". Så i thanksgiving-spirit var det första jag såg när vi gick ner i abbies kök två gigantiska kalkoner i diskkon. Haha, jag ba oj! Sen kördes jag till Dani's farbror där vi firade Thanksgiving. Där var det en del andra släktingar och vänner. Vi började med att stå i en ring, och någon bad till Gud och sa vad vi var tacksamma för. Sen åt vi. Gud det fanns så mycket mat! Och minst tio olika kakor, pajer och godis. Och kalkon, som är huvudrätten på thanksgiving. 

Jag ska nog springa på springbandet nu för att inte gå upp 100 kilo haha. Och sen borde jag sussa snart, trots att klockan inte ens är sju. Jag ska nämligen gå upp runt två inatt för "Black Friday". Det vill säga, alla affärer har jättestor rea mitt i natten, så jag och Katy ska köra till Omaha och shoppa :) så det är så min födelsedag ska infiras! Sen får jag se vad jag gör resten av dagen för att fira mitt sjuttonde år.

Ah well, see ya later alligator!


Kommentarer
Postat av: Julia

maaat <3 hahahaha nice det låter stineee!! :D



uppdatera mer så jag kan stalka dig mer? <3

2010-11-28 @ 08:55:28
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia
Postat av: Anonym

Ofta du inte nämner attdet är 2 MÅNADER TILL JAG ÄR 18?? Jaja får väl vänta på mitt underbara grattisinlägg på the D-day;D Hoppas du är tjockis när du kommer hem så att marre inte vill ha dej, för ni kommer gå i samma klass 3an. Fick ta gossipet här eftersom du vägrar svara på meilis. Choo <3<3<3

2010-11-29 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0