SWEET SEVENTEEN

Haft en kul Thanksgiving-break! Sov över hos Abbie, firade Thanksgiving med jäääättemycket mat, shoppade med Katy mitt i natten, firade min födelsedag. En hel del folk var över igår, och vi dansade i rave-light (asroligt), hade bonfire, badade i the hot tub och hade girl-talk med killarna, hahaha.

Så min födelsedag var något annorlunda! Den började med att jag gick upp runt halv tre på natten för att shoppa med Katy i Omaha på reorna. Folk var som galna! Det var jättelång kö utanför Victoria's secret och folkmassan sprang in när det öppnade. Jag och 200 andra armbågade oss fram (men artiga som amerikaner är säger dom alltid excuse me) och lyckades haffa snygga mjukisar därifrån. Jag köpte även en sommarklänning från Hollister för Hawaii, taggad som jag är! :D (resan är i Mars). Köpte en massa grejer. Kaffet var välbehövligt!
Sen åkte vi tillbaka till Katys hus och tog en nap. Ylva ringde och grattade mig, och vi pratade en timma :) När jag kom tillbaka till huset sov jag ett bra tag. När jag vaknade hade vi gäster. Vi kollade på the football-game och sen sjöng dom för mig, vi åt tårta och jag öppnade mina presenter. Fick lite kläder och smink. Och jag fick äntligen öppna mitt paket från Sverige som jag fick för typ en vecka sen, ett jättefint armband. Jaoo så nu är jag 17!


gullig pumpkin pie-tårta


charming haha. behövde en make-a-wish-bild

preseent wohooo

min underbara värdfamilj Dani, Mike och Lisa

uncle och aunt

cousins Nila och Jasmine

Kommentarer
Postat av: ellendell

hej stiine :D sluta namedroppa, vem fan är abbie?! och grattis jättemkt igen, saknar dej supermkt och vill ha en up date!



krambomb :)

2010-12-10 @ 23:43:28
URL: http://ellenavecbaguette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0