Miss clumsy

Tjena!
Igar hande en incident. Jag var sa klantig och naiv och satte min tekopp pa sangen, precis bredvid min laptop. Jag rorde mig lite, och resten kan ni nog rakna ut. Sa nu maste jag skriva utan svenska bokstaver pa familjens dator, grymt irriterande. Hoppas den fixar sig snart. Tills dess uppdaterar jag lite fran den har datorn, och kanske uppdaterar med bilder. Jag far se. Hatar att skriva utan svenska bokstaver bara.
Nu har crosscoutry-traningen borjat pa riktigt! Vi tranar sex pa morgonen och sen ett pass pa eftermiddan, varje dag. Det ar kul, jag alskar att springa, men sa otroligt jobbigt. Trodde jag skulle svimma idag pa grund av varmen. Men imorse hade Dani och jag glomt vara physicals, sa vi fick inte springa med dom andra for var coach, det var urlojligt. Han vagrade lata oss gora det. Men vi sprang anda nar han gatt ivag for att checka dom andra, haha. sa taggade ar vi!
Och idag kom mitt forsta paket fran Sverige, fran min familj. tack! Dom skickade lite grejer jag hade glomt, plus Dumle till familjen. Dom ar galna i det i min vardfmilj, typ gommer det for varandra, haha. Om ni skulle vilja skicka nagot (A) star adressen bland dom forsta inlaggen :)
Jag vet att ni i Dagy borjar idag, dvs 90% av mina kompisar, so have fun! Uppdatera mig med allt som hander, sarskilt du Hanna.
So long! Lamna garna en kommentar! Ar det for jobbigt att lasa utan dom svenska bokstaverna?
Puss och kram Stine

Kommentarer
Postat av: Julia

oooorkar inte skoolan, imorgon har jag idrott 8.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen direkt efter är det skolfoto, kommer bli frääsigt hahahahah ;)

2010-08-17 @ 15:47:53
Postat av: Ellen

haha, det spelar ingen roll om du har å, ä & ö! det är fortfarande lika kul att läsa! jag fundera också på att köra crosscoutry, vad tycks? nåt för mig? :)

2010-08-19 @ 00:46:13
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/
Postat av: Mrs Anki

KOLLLAAA FBMAILEN lilla du, där har du allt färskt skvaller <3 <3 <3

2010-08-24 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0