Livet på en fyrhjuling

Howdy! Jag har nu vart här i exakt en vecka! Känns som om jag vart här mycket längre :) Nu är den härliga känslan tillbaka, att allt känns nytt och spännande och att det är så mycket att göra! Det gäller att hålla sig busy, annars känner man sig rastlös och ensam.
Idag har jag chillat med Dani och hennes kompis Sydney, jag lärde dom bubblan. Sen tog vi en tur på motorcyklarna och fyrhjulingen. Att åka bak på Mikes motorcykel var bland det roligaste jag gjort! Man får sån kick av att åka så fort, gah! Sen ville jag ta en egen tur med fyrhjulingen, vilket slutade lite halvbra.. Jag åkte ganska långt, och påvägen tillbaka gick motorn sönder. Det lät som om den skulle explodera. Så det slutade med att Mike fick komma dit och dra den på släp efter bilen medans jag satt vid styret.
Sen sa jag hejdå till Tabi, som flyttade till Kalifornien ikväll. Jag har bara känt henne en vecka men kommer att sakna henne. Jag tog en springtur i hettan innan jag blev upphämtad av mina grannar Emily och Kaitlin för att shoppa och äta middag vid ett shoppingcenter. Wihoo, I'm making friends! :D Det var jättekul, dom är så.. intensiva är nog det perfekta ordet för att beskriva dom, haha, och roliga. Efter en del shopping åt vi på "Fatburger", och Kaitlin letade efter sitt foto på väggen. Alla som har ätit "Triple Burger" kommer upp där, haha. Jag fick veta allt gossip om min High School, den börjar om två veckor! Påvägen hem lyssnade vi på Shots av LMFAO (riktgt bra låt, Fanny, Julia, Ylva, ni skulle gilla den) och var riktigt upptaggade!

Sydney, Mike och Dani
Ännu en bild på Hell's Angels, haha. Nej men här ser ni huset och bakgården :)
Jag på den älskade fyrhjulingen.. RIP.
Thumbs up!
Söta Kaitlin och Emily

Inne på FatBurger


Kommentarer
Postat av: HANNNAAAA

BÄSTA LÅÅÅTEEEN hahaha jag är officiellt din stalker nu stine ihihiihi. Och det är btw meningen att du ska shotta till den låten ;) de e därför de sjunger, let's go round two...SHOT SHOT SHOT SHOT SHOT SHOT SHOT SHOT SHOT :D Fett kul med fyrhjuling btw <3 <3 <3

2010-08-06 @ 20:17:42
Postat av: Frida

ååååh fett kuligt!! :D TRO inte på det Hanna säger, jag om någon kommer bli och är redan din stalker!!! Men du kan säkert ha flera stycken ;) Nice hus ser verkligen ut som värsta Hollywood-huset :D Skulle passa bra in i "Cribs" på MTV :D:P <3

2010-08-06 @ 20:52:47
URL: http://onefootgirl,blogg.se
Postat av: Stine

Haha jag fattar det lilla Hanna ;) haha jag har aldrig sett det programmet frida, men I'm sure it would! japp det var jättekul att åka fyrhjuling :)

2010-08-07 @ 02:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0