Fredag den 13:e

Helloo :) Jag har vart hemma själv idag, för föräldrarna är i Kalifornien och Dani har dansat hela dan. Det innebär lite mer bloggande, för vad ska man göra hemma själv i flera timmar? Det blir lätt att man går och småäter ur deras kylskåp lite då och då (hehe). Har dock rört lite på mig också, och druckit te med Granny.
Idag är det fredag den 13:e.. ikväll ska jag, Dani och hennes kompisar till en kyrkogård, tror vi ska skrämma upp oss själva genom att gå på någon läskig stig till den här kyrkogården. Usch. Tur att tre typ jättestora killar ska följa med.

Igår var vi på ett litet tivoli nära här. Det måste ha vart den varmaste och fuktigaste kvällen någonsin, det var ganska nasty hur mycket alla svettades. Varsågod för den trevliga detaljen. Vi körde bingo, åkte små attraktioner, köpte funnel cake och träffade flera av Danis roliga kompisar. Det var så mysigt, dom hade massa små stånd och ett litet parishjul. En en gång kändes det som om vi var med i Sweet Home Alabama av någon anledning.
Bingo! Vann tyvärr ingen gång, men Lauren vann 3 dollar som hon sen spelade upp, haha.
Lauren och CJ på bingot

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fredagen den 13:e... Inte kul.

OMG! Jag e i USA nu! Kan inte fatta det! E i Dallas nu, men aker till San Jose (CA) pa torsdag. Miss u Nebraska girl! <3

2010-08-15 @ 02:21:46
URL: http://lovacalifornia.blogg.se/
Postat av: Stine

Shiaat! ska följa din blogg som en galning! vi måste skajpa när du kommit till San Jose! :D



Saknar dig med, California Girl :) puuuuuss



xoxo Nebraska Girl

2010-08-15 @ 07:33:00
Postat av: Ellen

Verkligen! Vi har det ju ganska lätt med tiden, hur stor tidsskillnad från Sverige har du? Jag kommer ju få 9 sen, men har 7 nu.



I know you love me (and I love you too)

xoxo

2010-08-16 @ 19:06:13
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/
Postat av: FLYCKT

HAHAHAHAH hoppas du har det skiiiiiit kul jag saknar dig till tusen ;) puuussssss

2010-08-17 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0