14 augusti

Visst är jag duktig på att informera er om vad som pågår på andra sidan havet? :D Tacka min mobilkamera. So, my day:
Jag, Dani och Sydney åkte till denna överbefolkade vattenpark och träffade två nya killkompisar, Jesse och Ryan. En vågmaskin gjorde stora vågor i poolen, det var kul trots att man fick ofrivillig kroppskontakt med varenda person i poolen, haha.
På kvällen var vi på "The fair", samma ställe som häromkvällen. Jag fick träffa mycket nytt och trevligt folk, alla är så sociala! Jag och Megan åkte The Zipper - en skitrolig attraktion när man sitter i små burar som snurrar runt i luften! Jag älskar den. Och det hände något konstigt den här kvällen.. för första gången sen jag kom hit ville jag ha på mig en tjocktröja utomhus. Jag är mållös. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ellendellen :)

oj stine va kul du verkar ha!!! blir nästan lite avis :P saknar dej!! buss å kran ;)

2010-08-17 @ 00:56:47
Postat av: FLYCKT

HAHAHAAHAHAH låter skit kul Stine <3<3<3<3

2010-08-17 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0